TOTAL PAGE VIEWS

miercuri, 4 aprilie 2012

Cumparaturi de primavara

 
poza enervanta!!!nu mariti.

Se pare ca in aceste saptamani am fost tare cuminte si nu neaparat ca nu am mai cumparat nimic, din contra, mi-am indeplinit mici dorinte. 
Am renuntat o perioada la Avon,Oriflame si mi-am permis sa stau ore in sir pe langa standurile si rafturile cu produse din oras.

Bine,nu m-am abtinut la a cumpara 2 sprayuri de la Avon pe care daca le gaseam in oras nu le-as fi luat de la ei. Si cum nu am gasit nici un spray pentru corp si imi doream tare mult sa imi improspatez pielea dimineata am zis sa il cumpar si pe langa el mi-am luat un spray pentru par, atunci cand simiti ca il ai gras inca de a 2-a zi de la spalat il poti folosi tot pentru improspatare. Le-am incercat pe amandoua si sunt multumita de ele. 
Sprayul pentru par am observat ca imi face mici cojite albe acolo unde il aplic insa eu pun pe seama feonului deoarece dupa ce imi aplic produsul pe par il usuc cu feonul ca sa prinda un pic de volum. Sincer? Ma ajuta sa imi suport parul pana seara cand vin si ma spal insa pe lunga durata as alege samponul uscat de la Balea pe care intentionez sa il cumpar vara aceasta.
Amandoua miros delicios!
  • Daily hair refresh Avon Naturals-brosura Avon pret 8.99 lei
  • Spray pentru corp cu violete- pret 11.99 lei 
Nu am mai folosit o crema pentru fata de 2 luni pentru ca am inlocuit totul cu uleiurile naturale. De aceasta data am cumparat uleiul din sambrui de struguri pentru ca este cel mai bun pentru tenul gras avand antioxidant, nu ma pricep prea bine la partea aceasta. Chestia este ca, ma simt extrem de bine cu el. Tenul este hidratat si intra imediat in piele. Il folosesc si dimineata iar tenul meu nu luceste intreaga zi. Eu am zis ca nu voi consuma o sticluta prea repede insa mai am jumatate din ea in doar 1 saptamana jumatate. Imi voi comanada una dupa iherb.
  • Ulei din samburi de struguri  - plafar pret 6.5 lei
 In Auchan am gasit raiul cosmeticelor. Nu mi-a venit sa cred ce diferenta de preturi exista intre centru si periferie. Am fost in Auchan din Militari.
Cum am zis si in wishlistul meu, mi-am dorit un nou gel intim de la On Line. L-am folost cateva zile si este bun. Mult mai dens fata de cel anterior de la Avon. Mirosul este fresh, usor a parfum pentru barbati, nu prea este ok acest miros parfumat si mai ales ca se afla in lista cu ingredinte. 
Controbaind printre rafturi am dat peste o apa termala marca Auchan. La pretul pe care il avea nu imi parea absolut deloc rau daca o cumparam pentru a o incerca. Cu siguranta imi voi lua una de la Vichy sau alta marca mai axata pe cosmetice insa aceasta de la Auchan este foarte tare. O folosesc non stop. Dimineata inainte de fond de ten, cand vin de la facultate si nu am timp sa ma demachiez pentru ca am altele de facut, ca sa nu imi mai simt tenul incarcat, seara dupa demachiere. Punctul bun este ca nu mi-a uscat deloc tenul si mai ales nu are parfum, este pur si simplu o apa cu pulverizator. Aveau diferite gramaje toate cam la acelasi pret, pentru geanta, aceasta de 150 ml si inca una mai mare, care costa maxin 6 lei. 
  • Gel intim On Line- 8 lei
  • Apa termala Auchan-5.5 lei
Si pentru ca am ramas fara deodorant, cel de la Avon s-a terminat astazi, deci m-a tinut cam 1 luna jumatate, cam putin avand in vedere ca am unul de la LadySpeed stick si nu cred ca o sa se termine prea curand, m-am plictisit si de aceea l-am schimbat. Am trecut azi prin MegaImage si am gasit deoroll on Adidas la 5.5 lei :) insa aveau doar cu capac portocaliu. Nu-i bai mai ales ca imi doream de mult sa incerc unul (vedeti blogul Aurorei :)).Miroase dulceag si nu este puternic. Il voi incerca si revin cu pareri.

 
 



13 comentarii:

  1. Wow, ce convenabila este apa termala. Chiar daca nu este produsa de o mare firma, cred ca este buna, deoarece apa termala este in fond....o apa (cu proprietati calmante). Eu momentan am una de la Leocrema, am dat maxim 20 de lei pe 300 ml si sunt foarte incantata de ea. Daca ajung si eu in Auchan sigur o iau!

    Mi-a placut deodorantul Adidas, mirosea frumos si era eficient.

    Sa le folosesti pe toate cu drag. Ma bucur ca te-ai abtinut de la mult shopping Avon si Oriflame si astfel ai reusit sa cumperi si produse din alte game. In supermarketuri si hipermarketuri mereu sunt promotii bune si preturi avantajoase!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca initial voiam acea apa termala pe care o ai tu dupa acel site insa am gasit-o pe aceasta si am zis ca incercarea moarte nu are. Chiar este calmanta si momentan, dupa 1 saptamana de utilizare nu mi-a provocat absolut nimic.
      Multumesc frumos.
      Te pupic

      Ștergere
  2. SI eu folosesc uleiul de samburi de struguri :x

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mult mai bun decat uleiul de migdale, mult mai hidratant. :)

      Ștergere
  3. Ce curioasa m-ai facut cu apa asta termala.Cred ca imediat ce primesc un "refund" de la mama , o sa te rog sa-mi iei si mie 2 sticlute sa le incerc.
    Eu am cam renuntat la comenzile de la Oriflame si Avon pentru ca sincer in afara de rimelul SuperShock nimic nu ma multumeste.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi mai plac deloc rimelurile de la Avon.
      Eu iti iau cu mare drag insa nu ajung in Auchan din Militari decat foarte rar pentru ca este foarte departe de mine si alt Auchan nu cunosc pe langa mine insa cu prima ocazie cand mai merg voi tine minte si ma anunti.:*

      Ștergere
  4. Ai uitat sa pui titlul :)

    gelul on line l-am avut cu musetel si mi s-a parut ok.
    apa termala e mai mult decat un chilipir, pacat ca mai dureaza pana ajung eu la un auchan.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu :)) am uitat sa editez iar postarea. Si acesta este cu musetel insa predomina un parfum mai puternic. Mi se pare bun si as mai cumpara produse On Line. Din pacate este departe si de mine Auchan ul..

      Ștergere
  5. Sa le folosesti sanatoasa!Am avut si eu gelul intim OnLine si mi-a placut.

    RăspundeţiȘtergere
  6. imi place mult gelul intim de la on-line il folosesc de ceva timp,o sa incerc apa aceea termala, mersi pt. pont:) te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sper sa iti placa apa termala. Te pup si eu.

      Ștergere
  7. Buna,daca ai luat in ultimul timp testere de fond de ten de pe vreun blog si le folosesti,te rog citeste postarea mea, si verifica data de fabricare(codul inscriptionat pe tester) pentru ca e posibil sa fie expirat.Am indicat si site-ul unde poti verifica ingredientele.Stiu ca tu ai avut probleme cu acneea,si eu am acum de la aceste porcarii expirate vandute de o persoana fara bun simt.
    http://preciousboutiquee.blogspot.com/2012/04/testerele-care-va-distrug-tenulsi.html

    RăspundeţiȘtergere