TOTAL PAGE VIEWS

luni, 26 decembrie 2011

Top produse pentru unghii

Am cumparat multe produse in ultima vreme si acum urmeaza o serie de reviewuri.
Pentru produsele destinate unghiilor am ales sa fac un top pentru a arata mai bine preferintele mele, cu toate ca mi se par majoritatea necesare manechiurii.

1.Tratament de unghii cu vitamina B5 Farmec- un tratament bun, cu toate ca il folosesc de 1 saptamana este cu siguranta pe primul loc pentru ca vad diferentele si pentru ca nu se comporta ca un lac obijnuit pentru ca intra in unghie. Nu stiu ce am patit la unghii pentru ca din unele tari si care nu se exfoliau, acum nici nu imi mai cresc si se exfoliaza foarte tare :((  Pret: 6-7 lei

2.Uleiul de la Oriflame- i-am facut un review in postul anterior. Imi place ca imi pregateste unghiile pentru oja, dupa ce am folosit toate tratamentele de eliminare si exfoliere. Pret 14 lei

3.Tratament pentru intarit unghiile Avon- mi se pare foarte prost la capitolul tratament pentru intarit unghiile, pentru ca nu face asa ceva. El se comporta ca un lac obijnuit la suprafata unghiei. Eu am ajuns sa il foloesc ca un base cot si uneori ca si top cot ( dar se usuca mai greu peste oja). Pensula si sticuluta imi plac foarte mult.
In revista pentru reprezentanti 5-6 lei

4.Tratament pentru cuticule Kallos- l-am cautat 1 luna de zile si cand insfarsit l-am luat am realizat ca nu face ceea ce spune, adica sa elimine cuticulele. El decat le inmoaie insa le face sa arate foarte frumos fara a mai fi nevoie de taierea lor. Toata pielita alba care ramane pe unghie, aceasta solutie o elimina si unghia arata foarte frumos. Pret 5 lei.

5.Lac de unghii 3 in 1 (base, top si lac) Kallos- Nu mi se pare ca face mai mult decat un lac obijnuit de unghii. Nu mi-a placut nici ca bese cot, nici ca top cot nu face sa reziste unghia mai mult.. Sticluta este ingrozitoare pentru ca pensula este mai mica decat jumatatea sticlei si acum ce a mai ramas in sticla nici nu mai pot folosi, trebuie sa imi iau o alta pensula mai lunga insa nu prea ma mai complic pentru ca nici nu mi-a placut acest 3 in 1. Pret 5 lei

6.Remover cuticule Oriflame- Este bun, nu excelent. Intr-adevar elimina cuticulele. Trebuie aplic pe marginea unghiei si dupa 5 minute se imping cuticulele si se spala pe maini. Ma descurc cat de cat cu el, cu toate ca uneori le mai tai eu. Este ingrozitor modul de dozare, cred ca am pierdut jumatate de tub numai pentru ca iese aiurea din el si nici nu este precisa marginea care am trebuit aplicata. Pret 10-20 lei

7. Tratament cald pentru cuticule Avon- Pe acesta il folosesc ca si exfoliant pentru unghii, inainte de a aplica tratamentul de eliminare a cuticulelor. Eu deabia de cateva saptamani mi-am dat seama cum se foloseste :)) adica el se incalzeste numai in contactul cu apa, eu il foloseam fara apa si ma miram ca nu se incalzeste. Da, imi place insa il vad ca pe ceva care poate sa lipseasca pentru ca puteti folosi un scrub obijnuit de fata sau zat de cafea daca chiar vreti o exfoliere a unghiilor. Revista pentru reprezentanti 6-10 lei.

8.Tratament pentru cuticule cu vitamine Avon- cel mai inutil produs. Il mai folosesc uneori pentru "hidratarea cuticulelor" insa va dati seama ca nu face absolut nimic. Nu imi place deloc. Pret 10 lei.

Eu nu m-am invatat minte si tot o sa imi cumpar tratamente pentru unghii :)) chiar daca nu fac ce promit eu le testez si poate voi gasi tratamentul minune.

6 comentarii:

  1. Ce de produse pentru unghii ai! Ochisem si eu prin ofertele pentru reprezentanti produsele de la Avon, dar am stat cuminte....mai ales ca eu am niste unghii moi, care se rup imediat si foarte rar mi le las sa creasca!

    Sa te bucuri de ele si sper sa descoperi tratamentul minune in 2012! :*

    RăspundeţiȘtergere
  2. Aurora: :) multumesc frumos, sper sa scoata pe piata producatorii ceva minune.
    Nici eu nu stiu cand am strans atatea :)) dar pana la urma le folosesc pana se termina si dupa vad de ce am eu cu adevarat nevoie.
    Unghiile mici imi plac si mie
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ai o adevarata colectie de tratamente pentru unghii :)). Eu nu am nici un astfel de produs, dar ma bate gandul de ceva timmp sa il iau pe cel de la farmec... imi plac si ojele lor, mai ales lacul.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Mony: :) mai bine unul dar bun.. Daca te confrunti cu unghii exfoliate sau prea moi, il recomand. Nu cred ca am incercat lacul lor de unghii si nici oje daca stau bine sa ma gandesc...
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mie mi se par foarte ok. Lacul de unghii numai de la farmec il iau. O sa iau si tratamentul. Nu am unghiile moi deloc, dar se exfoliaza tare rau :( si intotdeauna mi se rup cand imi sunt mai dragi.
    te pup :*

    RăspundeţiȘtergere
  6. Mony: :) aa am inteles..pai atunci sa il incerci :*

    RăspundeţiȘtergere